Longevity Partners kondigt nieuwe Global Delivery Leaders aan

We zijn verheugd om een aantal belangrijke ontwikkelingen binnen onze organisatie te delen die onze voortdurende toewijding aan excellentie, innovatie en onze missie om de gebouwde omgeving toekomstbestendig te maken tonen. Eric Coll Costa en Cale Reeves, beiden doorgewinterde professionals, zijn aangesteld om respectievelijk de business units Existing Building Certifications en Building Optimisation te leiden.  Deze benoemingen versterken de toewijding van Longevity Partners in ons missie gedreven werk.

Eric, die in ons kantoor in Londen is begonnen als analist en is doorgegroeid tot Senior Consultantzal de rol van Business Unit Lead voor Existing Building Certifications op zich nemen. Zijnloopbaan bij Longevity Partners begon in mei 2020 en werd gekenmerkt door uitstekende prestaties. In 2021 ondersteunde Eric de ontwikkeling en oprichting van de business unit Building Optimisation, nu de op één na grootste business unit wereldwijd. In zijn nieuwe rol is het Eric’s missie om interne processen te optimaliseren, een certificeringsacademie te ontwikkelen, AI te integreren en milieubewuste bouwpraktijken te promoten om CO2-neutrale gebouwen op te leveren. Eric over zijn visie: “Mijn doel is dat Longevity Partners een wereldwijde leider wordt in het valideren van de prestaties van groene gebouwen, waarbij we ons bereik uitbreiden van BREEAM In-Use en innovatieve praktijken bevorderen om aan de hoogste kwaliteitsnormen te voldoen.”

Cale Reeves, die in januari 2023 bij Longevity Partners in dienst trad als Associate Director Energy & Net Zero Carbon, wordt nu Business Unit Lead voor Building Optimisation. Cale’s uitgebreide achtergrond, waaronder zijn rol als gasthoogleraar aan de Georgia Institute of Technology School of Public Policy, positioneert hem perfect voor deze rol. Hij heeft al een belangrijke bijdrage geleverd aan Longevity Partners door innovatieve producten te introduceren en de kwaliteitsborging binnen de Amerikaanse divisie te verbeteren. Cale’s visie voor de toekomst benadrukt het delen van kennis en wereldwijde samenwerking om emissiereductie te bereiken. Hij verklaarde: “Met de tools die we hebben om al onze informatie te mobiliseren, zullen we nog beter in staat zijn om onze klanten te helpen hun uitstoot te verminderen. Wereldwijd hebben we meer dan 100 duizend ton emissiereductie voorgeschreven. Vandaag richten we ons op een Megaton CO2-reductie. Een Gigaton? You’re next.”

Deze benoemingen weerspiegelen de toewijding van Longevity Partners aan haar missie en haar inzet voor het leveren van duurzame oplossingen in een steeds veranderende wereld. Wij zijn ervan overtuigd dat het leiderschap van Eric en Cale een nog voorspoediger en impactvoller toekomst zal inluiden.

Longevity Partners nodigt partners, belanghebbenden en supporters uit om Eric en Cale te feliciteren met hun welverdiende benoeming. Met hun uitzonderlijke toewijding, energie en visie zijn ze klaar om Longevity Partners naar nieuwe hoogten te leiden in het streven naar duurzaamheid.

Kom in contact

Vertel ons over uw project

"*" geeft vereiste velden aan